You'r so F***

Gud evening, yeah evening eventho now is past 12. or should i say good midnight? Lol, kene ke? :P
so, today i'd like to tell some annoy story. jyeahhh, for me its so annoyed! I'm currently deeply mad wif a guy which we in a same department. You know what, I'm so hating him. Not like hate him at first sight. I do hate him after I knowing his attitude just like someone who i know. Their attitude totally same. HAHHA, thank god they dont have a same name . Someone's name start wif K and him start with S.

I couldnt stand anymore to working under a same department with him. Yet, closing with him. The major matter is that-closing! He is so f****** lazyyy. Nama je lelaki. Tapi perangai sumpah cam pompuan... Dah la tu blur blur mcam takde perasaan. Customer marah dia sebab lembap pon dia tak paham2. And, speak about the lazy... That lazy is more tu berkira.. Hello, buat krja dah la lembap lepas tu tak reti nak bantu orang laen.  Ok, mesti korang tak paham kan aku mengarut? meh aku cita balik.

I think BM lebih baek kan dalam expressing feeling?

Minggu ni jadual aku kena closing je. benci betulla. Dapat pulak kena closig ngan Syafiq. Hurmmm, seorang budak kelantan yang sangat aku benci kalau bab jadi teman closing aku, Mana tak nya dia ni lembap la.... sori kalau aku cakap tak berlapik sbb kenyataan weyh. Aku ase aku lagi tough dari dia kot. Dia ni sikit2 nak sentap..... grrrr , mcm pompuan. Pernah sekali tu dia sentap ngan budak backup. HAHHA, cam tak leyh blah.

Opppss, sori melebih plak. Back to story so waktu tu Napi yang kena balik kul 11 ada lagi bcos that time lom kul 11. So, aku pon wat la cleaning sikit2.. refill2 barang.. then kul 10.30 aku nak start dah basoh2 benda yang bahagian spatotnya aku basuh . Bekas thong yang sepatutnya dia basuhhh aku tolong basuh . supaya cepat sikit la kan. dia tak cakap terima kasih pon wey... oke la tak pe, takkan nak make it as a huge issue kan.. so dalam 45 minutes later (campur masa pergi tandas) i'v finished cuci dish tu sume. Dia tau tak buat apa? MENGELAP ! benda yang dilap bfore pon dia nak lap2 lagi. Nak tau npe i ckp cmuw? Bcos i'v done it once waktu dia tengah kira float money. Then I tengok lantai . perghhhhhhhhhhhh air sabun pon tak bersiram lagi. Aku pon HANGIN la. mana tak nya, my part da siap but him tak sentuh2 lagi. Then, sebab dia lembap sangat i tolong la angkat air sabun... I tolong dia lagi. Dia sebok ngan kerja ngelap dia tu.. Bila dah kena PAKSE baru nak pergi amek berus.

Then, nmpak sangat la pemalas dia sbb jirus air tak mau banyak kali padahal I dah tadah air banyak2 kat singki supaya senang. Seriously mcm F*** bila sedang I tolong dia wipe air tu dia leh kata macam ni " kau ni asyik berleter je. kerja tak buat2. Malas betul. " Serious mcm WTF padahal time tu aku tengah pegang wiper weyhh sedang pegang ek sumpah aku tak tipu. And WTF sebab dia cakap kat depan employee laen plak tu. Weyh, kau dah malas asal nak babit kan aku lak? swanky gila babeng kau ni kan? oppsss sori bukan awk yang tenga baca ni. tapi si Syafiq tu

Serta merta la my DARAH TERSIRAP MENYIRAP. Mana tak nya , dia dah la lembap, pemalas and macam ragam lagi. Then, aku balas la "Weyh gila, aku dah siap basuh dish ni semua and siap tolong kau basuh cikencikentong uw sekali tau. AKU JUGAK YG TOLONG angkat air sabun kau tau semata2 nak suruh  kau buat kerja cepat.. kau bole cakap aku pemalas tak buat kerja?Kau buat kerja lambat2 aku nak balik cepat. ni kul bape dah? " Pastu kannn Dia balas.. " Kau nak balik pergilah balik. Aku bleh buat KERJA AKU NI . aku tak mintak po kau tolong ". perghhhh Bila dia cakap macam tu kat aku kan aku ase macam weyh, kau tak sedar diri ke? kau tu lagi teruk dari aku tau . and macam swanky babeng la -.- 

Readers, aku bukan nak kata yang aku ni baek sgt. rajen sgt. Aku admit yang aku ni kekadang pemalas. Ingat tak post lalu ? I'm a mooder.. do something ikut mood. Tapi kalau bab2 nak cepat ni aku tak la macam dia.

and one more aku sakit hati bila sebab hal ni, dia taknak tukar cuti ngan aku -.- shit, aku nak cuti hari jumaat sama ngan iena sbb nak tgok MI . Entah, aku ase aku dah nekad nak berenti kerja kat situ. bila parent aku dapat tau, diorang sow gtau manager dulu supaya jangan letak closing je. Kalau tak leh gak .... paham2 la.


No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥