sebab kau aku serabot.

Selamat Pagi. Hoho, yeah I didnt sleep yet since i dot feel so. I just came back from Mirul's house. HAHA, i took some novel loh from his house :p

So, alkisahnya I want to express something la kat sorang perempuan ni. Hurm, fyi this is the first time aku tak puas hati ngan dia. Ye lahhh, mmg bfore this aku ade mcm tacing2 ngan dia tapi today pompuan ni betul2 wat aku marah.
Citanya camni... aku tak nak break bcos aku ase hours keje aku mmg tak cukup aw. nak dapat 1000 bulan ni memey payah la. So, I  talked to sir Nawan that I dont wanna break till 12. So, thats mean I akan adde OT 1 hour. But, ade la sorang Miss ni. Poyo betul ! Dia kalau pasal ID ngan Void jangan panggil dia la... buat hilang Mood punya. Dia mesti ngamuk.. - Lepas ni jangan Void lagi dah ! tu la yg dia slalu ckp. And dia memey tak leh kalau aku Void , mesti nak *beraaaaaapi*.

But, hehe bukan sal Miss ni sebenaya ( yg pompuan tu ). Tapi sal org laen. Hurm... So smbung sikit lagi tadi, bila Miss uw suruh aku break, aku ape lagi ... ngamuk jugak la. Dia pk kepala dia je ! Tapi akhirnya aku decided utk break 1/2 hour untukk perform solat asar and maghrib.

Balik je aku dari solt, aku tengok pompuan tu pakai kaunter yang aku pakai tadi. Well, actually aku tak tau pon tu kaunter sape. Aku cover Kak Rahimah je kejap. Tapi laen plak citanya -.-" Yang penting kaunter tu memey bukan kaunter aku bcos aku tak hand-over pon. Time pompuan uw tenga seve customer kan, aku berniat nak tolong jadi packer dia and mmey aku tolong dia pon. Then, bun habis so aku kena la tolong refill. Bun memang zero. Takkan nak biar product jam ? Bun pon nak kasik number... Loser ah namenya tu. Sedang aku refill bun, tetiba ade sorang mamat tu jadi packer dia. Memang saat tu aku ase macam ...

WTF kau memang tak menghargai aku kann?  Tapi sokay aku cuba berfikiran positif -Myb dia oke kot kalau mamat ni jadi packer dia. Tapi otak aku memang tak leh nak +ve la, dia ngan mamat ni mmg slalu bekerjasama. Sampai kalao nak lari dari Afikah pon snggup g jadi packer mamat ni -.-" So, aku ase macam aku ni berkeadaan minah fikah ni tadi la. Bukan ape, anda sendiri yang sedang baca ni .. pernah tak rasa macam tak dipedulikan ? or feel losers to others ?

Kali kedua dia wat aku sakit hati plak bila --> dia buat aku macam org bodo! macam la aku nak sgt dok kaunter Kak Lina tu . Lagi serabot ahh ngan org mintak tu lah mintak ni lah . serabot! Tapi jangan lah pijak aku macam aku ni takde perasaan, macam org yang bodok senang dipijak. hurm, dah tu ... tak reti2 nak tegor aku plak tu . mintak maap ke ape pastu update kat Facebook kata bukan2. weyh, aku tau lah kau cun skg pompuan, dah bijak tapi jangan pijak org. tak selamanya kau kat atas -.-"

1 comment:

Napie said...

aq tlibat skali ker????

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥