sgt pasti !

03102010 ,

huarghhh , masih ngantok ni . nak diulit mimpi tp nak g joging plak pg bebute sat ag . aduh , cammno ni ? badan dah gempal bak anak gajah . sok nak kua main :D . kalo badan da cam gajah kang nak pakai baju pun susah . haha . tu lahh , melantakkks lagi memalam . cube zaman single n double sme ? bg maintain je badan . 

huh , c gemuk  ni pastinye bukan aku . 
tapi , mane tau aku bole jadik besa camni kan ? 
huh , elakkkkan . aku nengok pon tak lalu ,
ni kan lagi kalo korang tengok aku yang camni :(
( heee ~ da insaf sikit .) 

ahh , sudah ! yang penting skg ni , semalam kawan adik aku accident . hurm , idk what exactly happen to him . kawan adik aku cakap " him " ni berlanggar moto ngan moto . him tunggang , so time aku tengok dak neh , muke dy perhhhhh , berdarah ! ( siot aku nak gelak jap ! mane de org accident tak darah ? -,-' ) kaki dy pon same . aku ta tau la kaki dy patah or what . guysss , cube korang imagine , he is now 15yearsold . and , a day from today , he gonna sit for PMR . poor kan ? andd , budak neh time doc perikse n tetanye dy , dy cam miong miong . aku bet dy shock or trauma gitu . so , pale dy hang . tak tau la for a while or forever :(

tutup kes accident ni , skg aku nak cite plak kess yang ade kat uma aku . sepanjang 16tahun beberapa bulan aku hidup , asenyaaaaaaaa , memang ni first time setiap lorong di TM ade khemah . ta kesah la khemah nak buat kenduri ke , nikah ke , open houseee ke , tunang ke , yang teramat penting 3/4 lorong yang ade d TM dipenuhi dengan khemah . oke ,,, aku dapat rasekan sedikit keriangan disini sebab kan kan sure kejap lagi TM meriah nak mampos . traffic bakal jem ngan kereta pelbagai jenama . haha , manusia pelbagai rupa pon mesti banyak . ahha , dan aku sangat pasti nanti tengahari skit manusia pelbagai rupa , gaya , n baju kurung mesti kene jalan kaki . diorang kene parking jaoh jaoh sbb parking full ! jalan pun bayak ttup . haha . aku n kami senang la sbb naek moto . baekk punye . yang naek kete tu , besabooo k :)

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥