ahha , ohho . nono

28092010,

assalamualaikum n salam sejahteraa !

okay , today hari kedua aku ta kesekola . why ?
becauseeee yestday i'm damn tired up-to-date my house . haha .
well , tak masok dek akal an . takan smpai 2 hari tak pegi sekola ? 
huuu , ok ok . today aku pny baju tak sempat nak iron .
alaaa lia , alasan je semata mata . bukan aku tak tau ko malas !
ish , aku tak malas la . mmg , pastu baju tak bebasuh plak tu 
3 hari lepas betungkusslumuss menyiapkan umah sebelum n selepas kendurik .

erm , tutup cite malas tak pegi sekola .
nak cite pasal ni pulak --->


kenal ngak sapa ni ? ini pacar guee yang baru . 
hahhaha . tapi malang la dy kristian . kalo nak kawen pon dy kene convert .
errr , korang nak tau ke name dy ?
okeee , name specialboyfriend aku ni 

RANDY PANGALILA

mesti korang ade usya dy kat dalam CINTA KIRANA kan ?
huuuu , perahsantan tol aku ni :D


ahha , sekian . ni je kot !
wassssalaaaam :)

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥