3 RAMADHAN

130810 ,

" bersikolaa cam bese "
haaa , menurut statement aku , tak do pe bondo la yang best sgttt an . tapiii , yang bestnye , kelas akue tetibe dapat LCD . pheeewit , smart an ? hebadd tul . (jgn blagak liya!) ehhh , aku tak blagak la . cme ase nak tegelak je . huhu . bkan stakat tu je , ASTRO pon dpat . astro dapat piring baru oh . ntah dr panet mane . slalunye piring astro samo besooooooo ngan kecapangan nazrulini :) hehehheheh .

tu jeeee :
juadah SAHUR : biskottt lagi . perot semalm belom hadam :D

"adik aku mmg tak patot !"
ade ke patoot dy ta nak balik umaa ? huh , setan betol budak ney . sggop amek kunciii moto agar aku sekali terheret dalam kancah tak balik umah ! huh lagi . malas aku nak pedulikkan dea . akuuu balik sendiri ditemani hujan . oh hujan ! haha , kau tau tau aje aku anak yang baek :)

hehe :
juadah BERBUKA : lala sambal , masok lomak cili api dll .
ayo f&n grape . yay !

parent aku mmg masak best doe harini . ho liao . macam macam juadah . hehehe , da la aku ta tulun paper . balik umah je tengok sume dah tehidangggg . sayanggggggggggg mama ! sayangggggggggggggg ayah :) rindu rasenye sminggu tak balik umah . heee~ oh , aku arini kempunan nak MINUM ZAPPEL . tapi tak dak . dah la hujan , mane aku nak carik kat kedaiii laen an . heheh , redhoooo -,-

eh kawan !
Fadhilat Terawikh [malam 4,] ---->
Memperolehi pahala ia sebagaimana pahala orang orang yangg membaca kitab kitab Taurat , Zabur , Injil dan Al-Quran . 

masyaallah , gedih bangatt ya pahala nya ?


No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥