2 RAMADHAN

120810 ,
" alhamdulillahhhh sgt ! "
2nd day of fastinggg , memang mencabar tahap kelaparan aku . heeee , mane tak nye today aku ade JPJ TEST . untuk lesen P bagi ketegori B2 (motolatu) . seawalambat jam 8.30 aku dan org naungan ku kat metro tu . dtg lambat skit je , pacik kasim da marah . drrr =,= belom setat ag pon upacara nye . oke oke , smpai kat sane tengok angke giliran plak . wah , aku dapat nombo 14 (tengah tengah ;) , but then sebab ramai yang lembap , aku dapat giliran ke 6 . waduhhhhh , mmg kelibut aku . haha , tapi aku yakin berkat doa mama tersayanggggg <3 akhernya , aku LULUS lesen P :) yay !

oh iya : 
juadah SAHUR : biskot jagung cicah gula (haha, mmg nak diet tol !)
ingat an nak la makan nasik skali tapiiii , tape la . haha . DIET ! DIET ! DIET !

juadah BERBUKA : YUMMY YUMMY ! toninght makan udang :) 
mmg aku hentam makan nasik berkilo kilo hahah . 
sekian kalinye tong drum aku yang kosongg ni berisi fully .
air plak aku minommm ayo oren sunquick .

"maluuuu kot !"
ehem ehemm and sekiannye malam ney aku ta pergi terawikh . frankly aku ckap aku gileee malu . hoho , idkw okay .

kawan kawan :
Fadhilat Terawikh [malam 3] ---->
Berseru Malaikat di bawah 'Arasy supaya kami meneruskan sembahyang terawikh terus menerus . soemoga Allah mengampunkan dosa engkau .

sekian , slamat malam :D

 


No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥