1 RAMADHAN

110810 , 2334 pm

hari pertama puasa . heeeeeee ~ seriously aku cakap err perut aku ni lapo . ntah napo ntah eden pon ta tau . nak kato jalan banyak , tade la banyak . bawah 50 km jer . heehehe , dugaan bulan puase tu . huhu , ta pa tapa . ana paam :) 

hmmm , sume paper dah dapat dah . except EST . " beloved pn hana " tuh sow masok classs . hmmm , esok je la aku masuk . heh :)) jahat tol kan ? jangan contohi aku kay . erm , mark aku bole tahan . tggi tggi gak . physic much better bagi aku la . korangg tak . except the ADDMATH paper :( still horrible . but i dont care :) heeheh bcosss ramai gilak yang GAGAL . awww , besfrens aku pong ramai gagal :))

oh iye , morningggg tadi :
juadah SAHOR : burger :) (mknn hebad utk gemok) ,
                                                                         with a glass of plain water also a glass of milo (kasi cergas!)

kat skola , aku ase pangai aku nie mengong . haha , ade la sebabnye kan kan . bukan kat skola je . adelah beberape tmpat lagi . hmmmm , buat umat umat islam or non-islam yang terase ngan aku today . I'M SOOSO SORRY kay ! out of hormon harini . heeh ~

then , petang tadi aku walking walking , tengok bazar hee . usya usya kan makanan dengan darling aku :) heee c ezrin . then , TERserempak ngan 4 org besttttttfprenddddd aku . oh , ezrin bawak member dia . aqila namenye . macam tomboy ohhh . haha , pedulikkan suma itu . yang pentingg  , EZRIN SERIOUSLY MKE KETAT because kan AIR TEBU FAV sudaaa HABIS LICIN KERING KONTANG :D

 so ,
juadah BERBUKA : nasik putih , ikan bako ngan ayam goren ;p (so yummy!)
whilee , i just drink mineral water . deli


then solat ape sume , prepare nak pgi masjid plak utk tunaikan terwikh :) . hurm , sewaktu terawikh tadi , mintak maaf ye jura sbb sy tggalkan awk . bukan sy yang tggalkan awk an ? awk yang degil ! heee , but then sy jumpe rahim kat bawah . heheh , once again . sorry yah jura ^^

baikla kawan kawan :

Fadhilat terawikh [ MALAM 2,] --->
Diampunkan dosa dosa orang mukmin yang sembahyang terawikh serta kedua ibu bapa nya (sekiranya mereka orang beriman)

okay , dah . selamat malam :)

2 comments:

jue :)) said...

budak putih :)
tiade maaf bgi mu !
huarghhh .

aliya atina said...

haha , budak putih ? mekasihhhhh .
ceh , tak maaf ye ? betul ni ?

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥