4 RAMADHAN

140810 ,

inthamoninggg :
juadah SAHOR : rotiiiiiiiii john .
ngan carbonated drink :0

"ta tahannnnn !"
hehehe , after solat jeeee . bum ! aku terossss bungkap . haha , tak tertahan dengan godaan batal serta tilam aku . dekat ujung mate ni je aku le nmpak dorang melambai lambai memanggil aku . haha , naseb baek kat ujung mata . kalo lah betul betul jadik depan mate aku , sureeeeeeeeeee aku ta nak tidooo . i cabotttt dulu . haha

today on9 je ,
juadah BERBUKA : makanan kg kegemaran ku :)
ngan zappel ! yay 

hehe , akherrrnyaaaaaaaaa tercapai jugak air lio aku nak merasa kesedapan dan kenikmatan air zappel . tambah plak parent aku yang masak mmg sedappp . oh ye , ayah aku demammmm arini . kesiannnn ayah :(

kaliannn :
Fadhilat Terawikh [malam 5] ---->
Allah kurniakan baginya pahala seumpama orang sembahyang di Masjidilharam, Masjid Madinah(Masjid Nabawi) dan Masjidil Aqsa.
paipai .

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥