2015 (its been a while)


Assalamualaikum semua :)

So hehe im finally back. Not to permanently but tetiba rasa nak blogging  kan. Banyak reason wei. nak tau apa?

1. Sebab aku tengah dok delete pic kengkawan aku yg lelama td. yang mana nmpak aurah tu kan. And i guess me myself kene delete most of my pic yang  lama2 kat social network tu. Even gambo DP whatsapp pon ade noks!! Seram i . Hahaha tu la.... korangg kalau nak tau (even korang dah tau aku nak cerita jugak) , zaman  skg ni file kau yang lama zaman tok kaduk dulu korang update pon masih ade di sky tu tau. hahhaa kalau tak delete, even dah delete boleh retrieve balik.

2. Berhabuk sgt dah blog ni. sawang tak tau berapa kilo. hihi. actually aku tak bapa nak ingat sbenarnya apa nama blog aku --" . smpai kene google carik. haaaaa... Last post pulak 2013. Tu pon awal ashari. Eh bukannn... awal tahun 2013 lah hahhaha... so since dah 2015 kan. terasa la nak mencoret somethg . eceh.. mana tahu boleh buat blog setahun sekali kan kihkih.

     Tambah pulak esok raya Haji.. haaaa macam ade bermakna la sikitt kot kan entry kali ni. Hahahhaa teringat dolu2 kalau ade peristiwa ke event ke TARIKH cantik ke kan mesti berrrrrrebut nak hupdate blog. Kihkih. Tapi skg aku more to instagram la. Korang boleh la kot search AliyaAtina. hahhahah sempat promote.  Tapi tulah, I bukan nak buat entry Eid Adha pon. Sajaaaaa je like i said BERSAWANG MAWANG dah blog ni.

3. Sebabnya semalam I jumpa kawan lama i tu nama nya Zee. Dia dulu blogger jugak hahhahha ( berangan nak panggil diri sendiri blogger jugak ) . hurmmmm link blog dia??? sorry wei , aku ta ingat apa blog diaaaa hahhha dan macam biasalah kitorg dah tak aktif skg.. dan sebenarnya kan kan korang Zee ni lagi awal dari aku tak aktifnya. hahahhahhahha aku tengah mengadu ni tau korang. kitorg cam sembang2 la lama tak blogging padahal dulu ade je nak celoteh .


Hurm since dah 2015 ni banyak bende sebenarnya aku nak cerita. tapi aku rasa bukan kali ni lah even serious membuak buak aku nak cerita huhu... sebabnya aku tau kalau entri berpajang jela mmg malas lah org nak baca kan. Hahhaha ye aku mmg nak org baca.. sebab luahan aku tu nnt aku rasa mcm penting je ececeh. Tak la penting sgt pon. Mgkin utk aku sendiri aje... sebabnya aku pernah terfikir nak buat own blog for own reading je psni. huhui.. tapi tak reti la pulek.

banyak pasal blog ni dah lpe. tadi nak edit template pon mcm hapa je... terkial kial. Nak edit bahagian land mistreess pon 2jam carik link nak edit. hahhhaha tu aje lah bye korg .

assalamualaikum, HAPPY EID ADHA and HAPPY IFTHOR to those yg fasting. Semoga kita sentiasa berada dalam lindungan Allah, amin :)

2 comments:

aeinnamusa said...

Selamat idul adha juga

Mia :) said...

Haiiiiiiii *lawat balik*

Finallyyyy dah ada post baruuu after sekian lamaa (gosh, why baru perasan! -_-') Sorreh!

Sampai Alex amik dentistryyyy hehe in shaa Allah :D

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥