In sad mood ----- fakin hate it .

Hye darling ... sory for the harsh title . takut tak ? gerunn tak ? hehe . ok laaa ape gelak2 ni  kate in sad mood . Hurmmm ye laaaaa ad bcos of sad mood ayat aku might pasar sikit . tak pe kan ? 1 Malaysiaaaa maaaa . hehhe

Ok, so i went to a seminar today . My mom send me this morning . I'm actually not in good mood since last night . Sebab nyee aku ase aku dah gagal menjadik seorang kawan baik  Alahhh , bestieee ? Ye, mgkin itu lah pokok pangkal sebab aku sedih .

Kenapa mesti kat dunia ni ade perasaan nak berkawan baik ? Dan ape plak definisi kawan tu sebenarnya ? Aku ase sumeeee orang kat dunia ni lebih kurang je kalo bab2 kawan ni . Kadang2 kita berkawan pon bukan sebab kita suka kat dia . Tapi ada sebab something else kan ? Jujurlahhhh aku tanye kowang . Selain daripada kwan baik korang ( kalau ade ) , kenapa korang berkawan ?

Lagi satu , pernah korang jadi macam aku ? -----> er , maksud aku macam ni . aku ade kawan yang aku rase dia bestfriend aku . Tapi , dia tak rase pon camtuuuuuuu . Katenye , sume kawan dia same aje . Aku pernah berada disituasi ni . And aku dah pon REDHA . Tapi yang betul2 menyakitkan hati aku bila dia nak pulak ber-best friend ngan orang laen . Kalau korang sakit hati tak ?


Kawan , Aku tau aku nieeee bukannye cantik macam korang . Antara kita semua aku yang terhodoh kan ? Aku memang kecik hati sgt bila kadang2 korang ketepikan aku . Aku sedar yang aku ni datang kendian . Sedangkan dulu penah aku anggap dia besfriend sebab dia lah kawan aku dari kecik smpai sek menengah tapi tak ngaku pon aku bestie dia . Aku faham , aku sedar , tapi kadang2 aku ase adil ke aku di layan camni ?

Aku tau antaraaaaaa kita ramai2 ak paling bodoh kan ? Buktinya , dulu time PMR korang lah yang conquer 8A, 7A, 6A .... Aku mane adeeee . Korang rase jijik ke kat aku ?

Beb , kalau ko ade tebace post ni , jangan marah k ? aku just nak luahkan perasaan je. Aku mintak sangat kalo ade teguris hati kau . Aku tak berniat weyh nak burukkan sesape dalam blog cabuk ni. And , bukan niat aku nak raih simpati sesiapa .. Lagi lah aku malu nak tulis suma ni . Yelahhh , aku kan serba kekurangan ? Jangan lah kita ade salah faham nanti k ? Anggaplah aku tulis kelemahan diri aku je




Maaf atas penggunaan aku .
sekian .

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥