Aliya sekarang BOLEH ! !

morninggg morninggg morning :D


Heheh , tetiba jek aku dapat idea neh .  so ape lagi kan , korang bace la ape yang aku sekarang Boleh :D




  • Boleh bangun PAGI di HARI CUTI tapiiiii HARI SEKOLAH LIAT pulak nak bangun :D
  • Boleh habiskan Ayam Tonggek Tergolek dengan PANTAS tapi kalau Nasik bercinta lah jawabnye .
  • Boleh tuntut hutangg kat adikk aku yang tertimbusss sejak zaman denosooo .
  • Boleh lupa kerja sekolah mane yang aku patut buat HAHAH kalo tak salin dalam daily note ~
  • Boleh cerita balik jalan cerita Kasih Yang Suci dan jugak bandingkan KYS ngn Nora Elena kat keluarga aku :)
  • Boleh terover sikit dalam pemakaian .
  • Boleh naik lagi berat badan aku kalau tak dicegah lagi !


Hahhahha , tu lah antara Bolehnye . Harap korang enjoy ok ? ?

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥