Nora Elena ~

assalamualaikum ? who's that chick that i'm talkin aboutt ? ?  Well , Nora Elenaa ... korang tak layan ke slot akasia petang2 tu ? ? Haaaa .... aku myb dah diketogorikan lombap sebab baru sekarang nak post sal Nora Elena ni kan ? ? Tapiii , aku post ni sebab petangg ni akasia tak de . HAHAH , baru perasan ek ? ?


ok , aku myb la tak selembapp mane sebab aku dah bace storyyy nye ! seriouslllly AWESOMAZINGGG :D yeee ~ I admire the life after marriage between Nora Elena ngan Seth :D heeee ~ itchy itchy skit pe salahnye kannn kann ? ?

Ok , aku dengan rajin nye telah google tadi ~


Sinopsis cerita Nora Elena yang sebenar . Novel punye ! !
Novel yang membelai perasaan ini mampu membuatkan anda sayang untuk meninggalkan walau satu patah perkataan pun. Sepuluh tahun lalu, kesucian Nora Elena dinodai. Andai masa boleh diulang kembali, pasti jiwanya tidak punah. Tapi dia sedar, takdir hidup tidak memihak kepasa sesiapa. Saiful Idham, tunangnya pergi kerana tragedi ini. Tiba-tiba muncul Seth menawarkan diri untuk menjadi suaminya. Nora Elena keliru...

Tapi mengapa Elena menjadi wanita asing dalam perkahwinan mereka? Rahsia yang selama ini disimpan kemas, akhirnya terbongkar. Sebenarnya, Sethlah lelaki durjana itu. Menodainya atas alasan kerana kasihnya yang suci! Benarkah? Apakah kisah seterusnya? Apa yang harus dilakukan oleh Elena terhadap suaminya? Mampukah perkahwinan mereka bertahan?


Segala-galanya dalam Kasih Yang Suci.

Chewahhh .. aku suka sentences yang last sekali tu . HAHAH . ~

Tapiii dalam cita Nora Elena ni , hanya 70% diambil daripada novel Kasih Yang Suci . Macam watak kawan Nora yang jahat pon ta de kalo ta silap aku . HAHHA . And , aku sedang menunggu episod Nora ngan Seth kahwin t . hee ~


okieee , by the wayyy ... ni je yang aku nak merepek . tengsss fer the reading yo ! !






No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥