trip to PETROSAINS :)

29032011 ,
assalamualaikum and salam sejahtera !


yay , yay , yay ! tak sabarnye aku nak update post ni . hahha , member2 aku yang laen da update kot ....aku je yang lambat . isk , isk ! ok laaaa , sekarang nie aku da bersemangat nak update . jom ikut aku bertinta :)

maaf, segala gambar ori dan tiada edit . heheh , aku tak dak masa laaa ..

P/S/S : segala gambar adalah hakmilik sendirian berhad . copy meng-kopiii adalah diharamkan !


ini baru 7 lebih . belum lagi naik bus .

hahah , aku yang tak cun neyh . pakai sepek nerd :)


along ngan daosss . so impatient !


yeah , 8.30 alreadyyy . its time to naik basss !


aku dok ngan bella :)


jalan jam gilewwww kot . patot la mama biseng kalo kami keluar lamat utk ke sch .


huuuuuhu , finnally ! sampai jugak kat KLCC .


oke , ini depan petrosains . kitorang dok maen piano :D


aku ngan along mieza .


sedih kot . padahal nieee nak g seksyen laen :D


haha , cun tak aku yang tak cun ney ?


ni serba serbi sket sal denosoooo
whoo , i love denosooo


ini adalah demo gempa bumi . aku agak mereng so that's how i act


 oke , oke ! i'm damn exited to upload these three picturesss . hahahh , so sweet kan dorang ? huhu . they r very intelligent . know vary knowlegde . ohhhhh , and i think i have crushed with one of theseeee abangs ! cube korang teka !


okeeee , ini time tggu turn utk naek fake airplane :)


woahhhh , ini time nak tengok 3D film . pasallll sea dragonnnn .


okeeee , selesailah lawatan ke petrosainssss . pasni kitowg pegi  AQUARIA KLCC lak :D




gambar pertama aku tangkap . niiieee dalam akuarium ade phirana . tak caye ? ok , i do in the first time bt , time dorang feeding , aku percaye dah .


ini pasangan  kembar ; amira & amiza , dok maennn starfish :) no worry , tak beracunn punya !
 
 
 kalo tadi starfishhh , ni jellyfish :) dorang sangat comelll . sejibik ohhh macam jellyfish dalam cite sepanbob
 
 
hah , sape ni ?


iniii la tiket ke petrosainsss tu . hahah tak de kene mengene . and ini piccc last sekali time balikkk :(

okeee , ini sahaja yang aku dapat corretkannnn . harap korang enjoyyy gambo2 ni sumek .


P/S : sori kalo ade statement aku yang membuatkan dirimu terasa .

 


No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥