syg , happy birthday :D

14042011 ,
assalamualaikum ..


14 habulan 04 tahun 1994 , lahirlah seorang baby .. baby yang kini setinggi lebih tinggi dari aku - si writter . pukul berape aku tak tau . aku tak de lagi time tu untuk usya dia kelua dari pintu keluar ibu dia . huhu . dia telah bersekolah tabika di PJ , sekolah kebangsaan di PJ , sekolah rendah agama juga di PJ . kini , dia meneruskan pelajarannya di SEKOLAH MENENGAH PJ LAGI . huuhuuuu .

pada hari ini , dia telah menyambut harijadinya yang ke-17 di waktu persekolah . aku - si writter - tak tahu ape dah terjadi kat dy harini . sebab , aku -si writter - sakit batuk lah sangat ! oleh itu , aku - si writter - untuk menebus ke tak datangan aku ke sch hari , aku mengupdate satu post ... special utk ko !


si budak yang kini dah makin tuaa :D


Name : Nazurah binti Razlee
Nickname : Jura Daae
Given by : Aliya yang freak :D
Favs :  me ( hehehhe ) . sumpah aku tipu yang ni  

Recommendation letter :

hey nazurah . happy birthday yang ke 17 . tua da kau ek ? hahahha , no worrieees , aku beberapa hari je lagi . welll , aku harap ko happy bersama capang aka Naz and aku . bhahahha . jangan kau marah pasal aku dok sebelah Naz semalam ok ! ermmmm , one more thing that i want u to know is ILEBIUUUUU <3 . hahah , bukan naz saje bolee . aku harap friendship kita kekal sampai akhirat :)  

salam sayang ..
leeebobo :D


No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥