mak aih , penat bermakna :')

09042011 ,
assalamualaikum and salam sejahtera :)


alhamdulillah , bersyukur ke hadrat ilahi kerana aku dapat menggagaskan *ape aku cuba cakap ney ? * jari jemari aku yang halus ... mulusss ... eceycey . sori la aku macam orang mereng sereng .

haha , aku memang penat gila gabang hari ni becauseeeee setelah 2 minggu berushaaaa ... akhirnya pertandingan kawad telah berlangsung harini ! 

anddd , resultnye .... jengggjengggjengggg ........

kategori KOMANDEN LELAKI TERBAIK -
  • bla bla blaaaaaa dari unit PKBM 
kategori KOMANDEN PEREMPUA TERBAIK -
  • Nur Amirah bt Azmi dari unit KO-KADET POLIS

kategori PLATUN LELAKI TOP 3 -
  • pertama : KADET BOMBA
  • kedua : PERSATUAN KADET BERSATU MALAYSIA
  • ketiga : KADET POLIS 
kategori PLATUN  PEREMPUAN TOP 3 -
  • pertama : KADET REMAJA SEKOLAH
  • kedua : KADET POLIS
  • ketiga : PERSATUAN PUTERI ISLAM MALAYSIA 

alhamdulillah sangatttt kitorang ( KRS ) menang . walaupun kitorangggg adalah paltun pertama yang buat farmasi , and ada jugak yang tercacat bak kata datin , kami menang . yayyyy ! tepuk sangan sume cepat . kepenatan kami amat berbaloi . lepas ni NAK PERGI KAWAD PERINGKAT DAERAH pulak . anddd , yang paling penting , addin , selaku ketua komanden tahun lepasnak belanje kitorang makan KFC :)


P/S : aku akan upload gambar utk korang as ssooooon assss possible okey :) daaaa

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥