bye bye results - trial and SPM -

well , seperti yang diketahui umum . semua calon SPM 2010 telah amek result SPM dorang pada 24/03/2011 . andddd , dalam pada masa yang sama , semua pelajar 5Amanah , telah tahu akan sume markah-markah subjek yang diambil .




TRIAL RESULTS -

wuishhhh , sangat berlambak and sangat teruja when everything completed . some of my friends dapat bayak A , and some of others which is including me dapt less A . huhu , tapi aku sgt la bersyukur becauseeee A aku yang strong eventho tak dapat A+ . also , kali ni phisycs and addmath aku tak fail ! caya lahhh . hahah , cakap sal fail , sir addmath aku agak ketawamawa bila kitorang sume lulus addmaths kecuali ade la 4 daripada 38 orang students ney .


SPM RESULTS -

first of all , aku nak ucapkan tahniah kepadaa sume batch f5 2010 yang telah berjaya menduduki SPM . ecececeh .. konon je aku ni . huhu , xde ape yang nak dibanggakan sgt because results spm kat sekola aku agak turun sket . and dapat paling banyak A pon dari kelas akaun . 2 orang . seorang lelaki and seorang perempuan . errr , i'm bit disappointed but sangat bangga bila dengar khabar abang sayang kawan aku dapat A+ utk mata pelajaran ADDMATH & MATH . fuyoooh . hebad gile kan ? aku pon belum sure dapat A+ addmath :(

2 comments:

Nughuuulll said...

at last , kau update jugak ! haha

aliya atina said...

updateeee laaaaa . tenga ade idea neh .

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥