gadoh ?

21022011,
0536 pm ,


assalamualaikum n salam sejahtera ,

happy nye aku dapat bertinta . wahahhaha , alamat bz n huhu tenet aku tak berbayo lageeee :) sekarang ni pon aku tengah curik line wifi subwayyyy . happy nye aku bile abg subway ni pon curik2 bagi aku password . BHAHHAHA , sebabnye abg ni kate wifi neh utk staff je . huhu , ntah betui ntah idok ;D


oke oke , dalam post ni aku nak cite sal gadoh . ape yang gaduh nya ? hmmm , gaduh kan ade macam macam . gaduh pasal , PAKWE , MAKWE , ANAK , PENSEL , PEMADAM , KAWAN , KUCING , HARTA , NIKON , BRODBAND dan WIFI pon bole jadik kot ! heee ~ penat den nak taip sumenyeee disini ;D .



actually aku dok post sal GADOH ni sebab tadi pulang je aku dari sekolah , aku nampak sekumpulan pelajar perempuan ni gadoh . haaaaaaaaaa , siap men tariktarik lagi . gusti , wrestling errrr , oke tu aku tipu . hmmmm , bukan kali pertama aku nampak dak perempuan perempuan gadoh . banyak kali dah . kat blakang sekola harun . atau kat padang sek medan . haisssshhh , kalo tak student harun , student medan . macam isi ngan kuku lah korang . bhahahha .

pena la sekali dulu aku dok usya dak skola harun fighting , wreestling n blablabla kat blakang sek harun . orang ramai pon kerumun ah tengok org gaduh ( ni pon aku tipu gak . huhu ) . aku pon ape ag , nak join r sekaki kan . ahhahha . oke , aaku tengok dari tepi ... popuan sek harun VS popuan sek medan . oke , then aku usya ag . rupanya dorang gadoh sal calculator je kot ! dak sek harun hilangkan calculator pakwe popuan sek medan . ermm , korang paham tak cite aku stakat neh ?

kalo paham , aku sambungg .... dak harun ngan medan ni siap calling calling sama pakwe dorang . then ape ag . PERANG DUNIA laaaa . saat dorang tengah pulang tu , aku pulang ke rumah . sebab aku rase sadis sangat . huhu , kalo aku usyaa dorang lame lame takot aku yang hempuk pale dorang sorang sorang kat situ . ecehhhh , berani ke aku neh ?

hmmm , aku kengkkadang gadoh gak ngan adik aku . pasal tu lah , pasal ni lah . adik aku ni degil . aku lagiiiiii degil ! tapi , aku sayang gile kot kat dia . dia lah teman aku bercerita , kalo aku sedih kan , dia suka marah marah aku . dia suka cakap camni ---->

" tu lah kak , adik da cakap dah . jangan buat ! ko sebokkkkkk jugak nak . " kata ieka , selaku adik aku .

aku suka kot kot dia marah aku daripada dia tak kate apa apa . ahhahah , nanti aku marah dia balik kalo dia tak respond ape ape . pastu kan ......

hahah , aku ase tak nak cite ah . aku nak sambung kat post laen . bhahahha , tunggu ek ?

salam syg , 
lee adrieya :)

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥