risauu nih -,-' ( before )

09102010 - tarikh mati , hahha

haha , aku sedang dilanda kerisauan yang teramat nih . jap g aku nak g jumpe monster aka uncle aka guardian aka mentor aku . huhu , tapi aku sukee gelar dyorang monster ( at their back , yes ! :) gile ape nak pggl depan dorang .

errr , aku denga cite uncle nicklas aku dah ditukarkan dengan auntieee . uncle nick kene transfer ke ( oke i'm not so sure ) either indonesia or german . duhh , tak dapat aku nak skating ngan joshua lagi - uncle nick son's :(. so , tggal la uncle viven sorang sorang . and yesterday i was told by uncle viven that i got new auntie . name anne . uhhh , a woman babe ! susah aku nak buat pale ag . grrr -,- . bt , mama cakap ' let see her and know her first ' . oke oke , i follow u mummy ~

appoinment sat g kul 1 . and aku tak prepare pape ag . mandi pon lom ni . hahhahha , ooke la oke la , aku nak g mandi ni . nak bagik lagih wangiii :D weehhhooo .


 haha , korang jgn tetipu , ni bukan aku .




wutwut :/ kalo jumpe dorang mmg aku gelabahh ;p

to be continueeeeee okeh guys .
w'salam & pray fer me kay ,
yang menggelabah ;
leeyah :D

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥