kau jeless kot ?

assalamualaikum and hello :)

wah wah , baik pulok aku harini . hahha , act aku rase insaf skit . bile aku bace blog penulis FAITHFULLY by SHAHIRA , aku ase malu ngan diri aku . name aje islam . tapi tak bagi salam . ahhaha , so . tengsss to iera .

okeke , today aku pegi mid ngan membe membe aku ( aiza , iena , mira miza , napie , nizam , hazwaniesa && azrin ) azrin adelah manusia yang terlambat sekali ! kul 12 lebih bawu nak bangun tidoooo . grrrr -,- . hahha , akhernye kitorggg tengok " cats & dogs : the revenge of kitty galore " tanpa c azrin . ade kitorg kesa ? ahahha . sape soh lambat bangunn tido .

then petang sikit bawu mamat ni dtg ! dtg nak makan je . hahha , sebab pas kitorg tengok wyg , ktowg p mkan kat oasis . pastu aku nmpak AD . huh , berapiii jiwa aku .  then singgah MPH sebab aizaaa nak beli buku . erm , act kitorg dtang MID ni sbb nak menyambut harijadik seorang makcik bernama AYURUHAIZA AYUB . todayyy is her birhday . so :


dear beloved makcik , i'm proudly would like to wish youuu 

HAPPY BIRTHDAY BRO :) the 16teen .
hope yr lucky in yr life also get what y'hv dream since you w'r young :D


 hooya , i almost forget about something ! it is about : ' kau jeles kot ? ' . hahhaha , camni cite die . waktu aku balik aku ade lalu kat sebuah kawasan ni dimana dahulu , budak F5 / 09 suke lepak . and , desebabkan raye tahun ini datng lagi , dorang pon lepak r kat situ . while aku lalu , aku ade nmpak sorg pompuan berambut karat ( from behind ) ngan bebudak lelaki yang ade la bole tahan muke doranggg . urmmm , semakin aku hmpir ngan tmpt dorg lepak ade sorg abg bagi salam kat aku . but , aku ignore aje . bukan sebab sombong ke ape kan . tapiii , tak manis la kalau aku sahut . mesti org pk aku ni pompuan gedik nnt maen layan je .

so , aku jalan jelas terus . tak toleh pon . abg tu cakap sensorang . biak p lah . dia . hurrmmmm , namun , aku tak puas hati satu bende je . aku denga ade sorang pompuan cakap camni
' baru nak up ke pakai sandal ? hebad ? '
omg ! tak beradab betul pompuan nih . siape lah dy ye ? aku pastu pompuan rambut karat tu tadi . huh , naseb lah aku tak nmpak mke kau . kalau tak nak aje keje kan pompuan tu tadi . hahah , tapi pk kan harini aku ayu gile . pkai punye smart , tak mau lah aku gado ngan pompuan cam kau ? buat malu aku je . hahahha .
oh ye , btw . aku tak pakai sandal kay ! aku pakai gladiator . and sorry kauu nak kutuk kutuk aku . hahah , agk nye aku patot sory kat kau kut because kau tak mmpu ? kau jeles kot ? . gladiator ni mahal gile kau tau . and aku tak ade gune duet kau sesen pon utk belikan ?

huh , aku ase nyesal plak tulesss camni . namun , aku ase aku patut tulissss . eventhooo kau tak bace . ade ku kesah ?

2 comments:

syasyort said...

Haha, obviouslylah minah tu jealous kan?
Sengal gila, sedap hati je main kutuk macam tu -_-
Tak pe, lagi teruk dia kena dalam blog ni, haha XD

aliya atina said...

hahha . tu tak terok terokkk sgt syira oi . nasebb baek lah sy ni penyabo SIKIT . hehheheh

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥