mahal VS kurang mahal

hai ! berjumpa sekali lagi . assalamualaikum aku ucapkan . haha , jarang sungguh aku nak post 2 kali dalam mase sehari kan ? hahha . well , aku demam ney sebab aku lapar sangat . ayah aku je baru balik ngan adik pompuan aku :( ayahhhh , mane makanan ???? lapoooooo ....





ok , kita teruskan dengan title diatas sebelum aku menyipang jaoh . bhahha . Kenape ye aku buat post pasal ni ? hmmm , ini sebenarnye opinion aku ok . sooo , jom layan cite yang korang bakal nak bace ney ...


ceritanye bermula semalammm ......  lepas je aku pegi PWTC buat kali kedua berturut-turut , ayah cadang nak pegi beli baju adik2 . because jeans adik aku dah bole diklasifikasikan sebagai tight . seksi wooo kalo adik aku pakai . mahu ade nmpak bonjol . bhahha ~ merenggggg ~  but , before that kene grandma aku pegi kenduri daaa . ok la jugak sebab time aku tenga lapar gile ! waihhh , aku memang kaki makan sekarang . tak cukup sarapan pagi , petang , siang dan malam . sepanjang mase aku nak ngap ! so , after  pegi kenduri tu baru la pegi shoppingggg .


tersedak aku bila ayah aku tak pegi shopping kat KL kali ni atau mane2 shopping centre . ayah aku cakap .
" we head to Giant or Jusco or Mydin " .
dalam otak aku timee tu ---->
"ok , tak pe takpe , maybe ayah just nak beli jeans 2 pasang je kot ? then , nak beli barang dapur sekali ? almaklumlaaaa . dah masuk bulan baru . "


then , pegi la ke pasaraya Mydin . sampai je situ .... aku memang dah ade 1 target . aku nak beli tight . so , aku pegi la sec ladiessss . aku pilih tight aku sorang2 . lameee lak tu  bhahha . ok , lepas je aku dah pilih , aku pegi la kat trolley dimana family aku ade . ayah aku tengah pilih jeans utk adik aku . RM20++ . ok , nope bad . tapi , yang tak leh tahan bila aku usya baju2 budak kat situ .... mak aih , tak de brand pon RM20++ . same je kot price kat tempat yang ayah aku selalu shopping . ade la jugak brand . Kiko , Pixie , Poppye ~ ayah aku nak beli beberapa helai baju utk adik aku , aku macam pftttt ~ beli tempat laen la ! but , nak wat cane . ayah aku ni suka beli , bayar sekali je . SENANG ! 








welll , aku bukan lah anak orang kaya . aku bersederhana sahaja . tapi , kalo barang brand same je harga ngan barang tak brand , better buy yang brand punya kan ? itu pendapat aku la ... and aku tak de masalah kalo nak beli barang murah2 ni . aku bole pakai baju yang  4 ringgit as long as kualiti bagos and bila aku pakai nanti nmpak cantik ! seriouslyyy . aku ney memang agak memilih bab kualiti ni :D



No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥