Contest Blog Paling Comel - tag by Mira

assalamualaikum !


hoho , barusan aku update . heheh , skg nak update lagi . bukannye ape . aku telah di tag oleh kawan aku .  hoho . Ni hah budak ni nak sow aku join contest . Alahai .... Contest Blog Paling Comel plak tu . Aku tau la blog aku ni tak comel kan kan ? bek korang geleng cepat ! HAHA .

Hehe , katenye contest ini dianjurkan oleh adik Farina Afza , adik eh ? Hooohoo . Mira (kawan aku ) , yang cakap la . Well . contest ni ada kemukan syarat tau ! Hahah . syarat2nya ialah:-

  1. Mesti ada blog .
  2. Mesti wajib follow blog ini .
  3. Tuliskan satu entry bertajuk Contest Blog Paling Comel bersetakan gambar dibwah .
  4. Lepas dah buat entry terus comment ke entry ini .
  5. Tag 3 rakan anda pastikan dorang tahu .

 syarat pertama ngan kedua --> checked ! ok , syarat ketiga pulok .


step 4 juga sudah ! hoho . lastly , aku nak tag 3 orang blogger iaitu -->




sekian !

1 comment:

Syat0za Zai said...

salam, hyepp! thanks tag zai :) tapi, zai mintak maaf lah sesangat sebab zai tengah sibuk sikit skang ni.. zai maybe tak join sebab syarat2 dia agak "ketat" sikit.. sebab "WAJIB" follow blog tu.. maaf, zai follow blog yang zai minat dan kalau ada tergerak hati, zai follow ^_^v maaf yek :)

p/s: ohh, lupa.. sila disablekan verification kode ye ;D

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥