ntah pape lah aku ney ;')

26042011 ,
assalamualaikum !


wuhhh , lame tol aku tak on9 . andd lame jugak la aku tak update blog ney . sumpah berhabuk . balik je aku dari unisel semalam , lappy aku dah ade habuk2 hitam . iskkk iskkk . nampak no bilek aku tu sangat koto :D . heheeee . weeelll , adat lah kan budak nak SPM ? ececeh !


bheeeheee . ekceli banyak aw yang aku nak cite kat korang dalm last 7 days nieh . tapi , aku ase aku buat macam timeline je la . haha . timeline ? amendeh tu ? aku pon tak tau :'0


20.04.2011 - Wednesday .
Hari ni beday aku tau ! aku tak leh nak on9 sedih gile . tapi hari ni memang aku kene baling tepung dengan Taufiq ~ cam pfttt je . hahhah , cantik muka aku . then , sampai je rumah , aku tenga usya buku . datang adik aku dia pecahkan telur ayam kat kepala aku . memang best ~ macam pfttt ;') . tapi yanggg best sekali , aku dapat hadiah dari An-Nafisah . sumpah aku buat-buat terkejeut ! dorang bagi aku frame . depan ade gambar An-Nafisah . belakang pulak ade cermin ! heheh ~ aku nangesss tau . terharu gile ! mekasiyhhh pade sume yang wish . sayanggg korang gila mati !


21.04.2011 - Thursday . 
OMG , laki sayang aku pulang ke M'sia hari ni . dia nak buad konsert . ececehhh , korang tau tak sape ? hahah , abangg Justinn lah . hhaha , gatai betul aku neh :( kalo mak akau bace , mesti aku kene piat ngan mak aku :'( . piat pon piat lah . asal kan aku dapat update sal JB <3 . AWWWWW ! tapiii , aku frust gile tak dapat pegi konsert dy . hari tu ade jual pon seat tepi je tinggal . sape nak beli ? aku nak seat yang kat tengah2 stage tu !



22.04.2011 - Friday  .
Hari ni aku bertolak ke UNISEL yea yeah ! Aku tak de feel oh ! aku malam tadi tak dapat tidooo sebab memikirkan ape yang aku lakukan disana ? hurmmm :( but then aku terlena jugak . pukul 3 pagi . pastu aku bangun kul 5.30 . barang pon aku baru pack malam tadi . heheh . ok , pagi jumaat macam bisalah bace Yasinnn . dalm kul 8 uwww , kitorang bertolak . cukup2 lepas bace Yasin . Naek bas Yayasan selangor . Sumpah aku bengkek bila tempat letak bag kat bas tu kecik je ! Beg aku yang gabak tu terpaksa lah aku letak kat atasss . Hahah , aku letak dekat ngan seat driver . biar padan muka ! sampai je saneee ade 10 sekolah weiii . tapi sekolah aku buka lah yang pertama atau terakher sampai . sekolah aku yang ketiga sampai . sampai je kitorang tengok budak2 pakai baju sukan ! hahha , rase panasss je kitorang pakai baju sekola . but then , ade jugak yang pakai baju sek . huhu . lepas dapat je kunci bilik , kitorang pegi lah hostel . Terbaek wok ! APARTMENT 4 TENGKAT ! satu tingkat plak ade 4 rumah . satu rumah ade 3 bilik . satu bilik ade 2 katil . bole imagineee ? heee ~ i loikeee . tapi yang tak best nye kitorang dapat tingkat empat  .

23.04.2011 - Saturday  .
Pengurusan mase tak bape nak baik sgt lah . Semalam kitorang 1 hari pakai baju same je . Busuk tahu . pukul 11.30 baru aku dapat mandi  . busuk busuk ! lepas tuuu , aku ase yang laen dah tido . ina , ain , and akak masuk rumah kitorangg . katenye nak selesaikan masalah antara mai and ain . ok fine . kul 3 pagi baru aku tidooo . best jugak gadoh2 malam tu . huhu . bangun pulak kul 4 . mmg tak cukup tido aku .  Hari ni aktiviti sal Eng . best tau pensyarah aku ! And , i'm so glad i can speak well in my Eng class :) teharu gile ! budak2 laen macammm .... hahah . tak baek aku ni . then , after makan tengah hari , kitorang ade Math explorace . group aku dapat abang facy yang cute . muka cam cina tapi dia ni HyperGile ! namenye Haziq . hahah . kitoranggg dapat tempat kedua . huhu . best tau . dapat hamper ! hamper tu plak aku bawak balik sorang . bahahhahah .


24.04.2011 - Sunday  .
Qiamullail kul 4 pagi . Malam tadi aku tido kat masjid . oke , bukan aku je . sume budak pompuan and lelaki lah . kitorang buad solat sunat Tahajjud ngan solat Sunat Tasbih . ssTahajjud aku Freshh lagi tapi bila dah masuk solat Sunat Tasbih , aku mengantukkkk ! hahahha . tak leh blah . sume camtu kot . baek lelaki atau perempuan . mula2 je bace selawat kuat2 . lame2 hampeh ~ ok , hari ni hari lasi kitorang kat sini . harini aku belajar sains . tapi sains2 yang kitorang belajar ni sume berkaitan ngan Islam . ALLAHUAKBAR ! sumpah , mata hati aku ni mengagumi keindahan Islam . ok , mybe korang tak dapat grab pe yang aku cakap ni . tapi susah gak aku nak xplain . bheeeheee .


25.04.2011 - Monday  .
HEHEH , hari ni aku pontenggg . sambung holidayyyy . heheh ~ well , aku mecej yang lain pagi tadi . majoriti ta nak g sekola . so , better join kan ? bukan senang nak join . bhahhah :'D


26.04.2011 - Teusday .
Pegi sekola cam beseee . tapi nak gugur jugak la pale lutut aku sebab aku sepatutnye ade oral harini . tapiii , fatin pulak tak datang ! Haishhh makcik ny ..... kalo ko bace post aku ni tolong la hafal ok ? ? huhu . tapi teacher bell pon tak datanggg jugak . teacher eksidonnn . kesian teacher .


27.04.2011 - Wednesday .
Ape aku buat hari ni ek ? ohhh yeee . cam bese r hari rabu . petang kan ade KOKO ? sooo , pejumpaan kelab seni harini just sediakan dan ceriakan pentas untuk Hari Anugerah Cemerlang esok . Jelesssnye aku ngan member aku yang terlibat esok ! -.-"


28.04.2011 - Thursday  .
Kelas lengang gileee . bhahahha , separuh dari student 5A involved dalam Majlis tuuu . JELESSSS oh ! ermmm , majlis habis kul 11 lebih . so yang belajar pon chemist je . tu pong wat latihan .

29.04.2011 - Friday  .
YES , YES ! ini lah hari yang aku nantikannnnn . final day of schooolingggg ~ after this dapat cuti tiga hari . except kembar Akak Adik . dyorang pegi sekola hari senin . heee ~ tomorrow kitowang panned nak g PWTC . hope everythingggg flowsss dengan baek :)



p/s ; PENAT GILEEE WAT POST CANI !
TAK DE GAMBO LAK TU :(



No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥