haha , akhernya tiba jugak hari jumaat !

15042011
assalamualaikum dan salam sejahtera !



wuhhh , bagi aku hirupppp udara sattt nah sebab agak panjang kot aku nak mengarang neh . hahha . aku memang suka hari jumaat . especiallllyyyy lepas habes waktu persekolahan ! bhahahh ( gelak dengan EVIL-nya ! ) . welllll , aku rase bukan aku saje yang suka hari jumaat kan kan ? bhheeeehehehee . sape suka ? angkat jari kelingggking pat ! 


oke , antara sebab2 aku suka hari jumaat kan :

 ♥ besok aku dapat sambung tido ke tengahari pagi siket . hehe  , hari biasa bukan aku dapat tido lame caney . hahah , aku kena la manjakan diri aku sekali sekalaaa :D 
 ♥ jumaat adalah hari yang penuhh berkat . ecceeeecehhh .  
 ♥ jumaat malam ada MEGA MOVIEEE . baek punya ! layan sampai 2-3 pagi . 
 ♥ balik je dari sekolah , pegi tusyen sej . balik je tusyennnn sej sure aku tak pegang buku . hehhehe . sampai la ke hari ahad :') 
 ♥ dan laennn-laeeen yang aku telah lupa reasonnye . bheeehheee







tapi .... ade tapi nye !sejak aku pom 5 and meningkat menjadi remaja yang kurang cun neh , DAILY ACTIVITIES mmg PACK GILA kentang' . bole dikatakan tiap2 hari aku belajar . huhu , belajar time sekola and tusyen sajala ... hehhe . sekola macam biasala from monday to friday . aku pegi tuisyen EVERY Mon , Teus , Thurs and Friday . Club meeting plak EVERY wednesday . then , selang seminggu ada KOKO atau unit uniform meeting on Saturday . lepas je koko kelas Chemistry bersama cigu zenty . Ahad , addmath extra class bersama Sir Chan :') . huhhhhh .  pack gile kan ?


berat jugak rupanye jadi form five kan ? hahah . namun , aku merasakan hari ni adalah hari jumaat yang pertama dalam tahun ney buat aku bahagia ! besooooookkkk nooooooooo Koko Moko . Rest for the whole day ! Bhahhaha . - bye !



No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥