semakin tertuggak berbloging :'(

08112010 ,
assalamualaikum semua ?


hmmm , harini aku nak menyatakan pulak ketidakpuasan tiodak dapat spent mase dekat belog aku ney ! arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .... since aku start keje untuk carik duet untuk **** , aku da kurang masa untuk berbeloging . oke la , bukan kurang . tak dek langsong kot ! naseb baek aku cuti hariney . ^^,





Disebabkan aku cuti arini , and kene baby-sitting adik kecik aku , aku pon merendek r kua . hahh , aku pegi tengok wayang arini . cite mega-mind , you again , raise of the mummy . memang bole bankrup aku arini . dengan kerenah adek2 aku yang nak makan lah , ape lah . grrrrrrrrrrrrrrrr -,-'

so , tu je la aku nak cite . maaf cite aku pendek je ni . hukhuk , aku kat mcd sebenonye ni . tompang wi-fi jap . p1w1 aku lembsssssssssss sikit kat huma tu . In addition , aku tenga bertungkus lumus menyiapkan folio sivik ni .

okay , bye bye n selamat pagi :)



No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥