post ini lebih bermakna :)

17112010 ,
assalamualaikum ^.^



 . dua hari kan aku tak update blog ? hukhuk . aku bukan takmo update . cumeeeeeeeeee , aku balik dari keje pon 12 lebih je memanjang . dah tu , bile aku nak new post -----> loading je lah smpai ke esok pagi . huhu , ok aku tipu . tapi mmg berejam jugak lah aku menunggu . so aku tak larat sebab besoknye nak keje awal gak an .  tetibe plak malam tadi tenet best gile kurakura speed , hhehehhe . tapi , ayah plak nak pkai bb sbb p1w1 wifi dia tetinggal kat opisss :'(


ok , sebenarnya 2 hari lepas aku nak cerita pasal pengalaman aku first time menjadi cashier and packer . bagi aku ...... ade la pengalamannye . nnt aku cite kat k ? heeeeeeeeeeeeeee .. jgan mara ye sbb bagi aku mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA  , kengkawannn :)

adalah lebih bermakna . jadi , dalam post ini , saya ingin memohon maaf sekali lagi k ? mintak maap la kalo ade yang bace post2 lepas n terasa .

begituu jugak ngan kengkawan aku , AKU SYG KORG , guyssssss n girlssssssss . MINTAK MAAP kalo ade TERKASAR BAHASE . pendek cita mintak maaf dari hujung rambut smpai kaki .

heh , selalunye raye camni aku akan beraya di perak atau ********* . tapi tu utk raye aidilfitri je . raye aidiladha aku mmg selalu kat selangor . pernah sekali je balik ke kg perak time aidil adha sebab tak balik aidilfitri .

aku mmg rajin solat rayeeeeeeeeee ni . tapi aku ehemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . huh , sedih aku !
aku suka dengar takbir raye . syahdu sgt bile dengar . bile aku dengarr je takbir raye , aku mesti ase nak nanges . pastu aku mesti terfikir dosa dosa yg telah aku buat dan menangis . bergenang rrr jugak air mate aku ni . hurmmm , tapi bagus kan menginsafkann diri ? weeeeeeeeeeeee :)

terasa agak janggal aku tak bantu keluarga aku masak juadah raye aidiladha tahun ni . haha , kalo buat pon aku bukannye rajin memasak bagai tuh . aku suka gorenggg ayam je ! HAHHA , gila boleh plak maen pilih pilih . yes , aku admit yg aku mmg tak reti nak masak juadah raye ni . tapi aku memang hebat gile lembu dalam bab menyiapkan bahan bahan nakk memasak spt blander bawang , cili , serai n berbagai lagi . sakit tangan aku kalo nak tules pepanjang disini . korang pon malas nak bace . tol tak ? wink wink . malam tadi aku balik 12 lebih jgak tapi tompang julap ( jgn mara syg , i guna name tu ~ ! ) . everything is under control . sumenye dah siap . aku ingat time aku balik ade lagi ayah or angah masak bunyi ' keleting keletung ' kat luar uma . :')

hari ni aku kene kerja sebab janji ngan miss kalo tak aku da pegi balik kg or beraye umah sedara mara . hari ini jugak aku kerja tapi pakai baju kurung . oleh sebab kan aku cashier so aku kene pakai make-up . hukhuk , tak reti gua !

dah la , tak mo cite panjang2 ag , aku pon nak mandi n pakai baju raye neh :)




 ok der tengs to google . aku rembat ye ? mintak maaf encik google sebab selalu curik gambo anda . untuk semua blogger , google-er , mama ayah , sweet siblings , great huge family , fantastic friends n bestyyy also all muslim n muslimah in the world ,

HAPPY EID ADHA :)





WUTWUT://  entah berul ntah idak aku cakap happy eid adha tu . ekkekek , kalo salah korang tolong betul kan ye ? i mean bagitahu t aku betul kan :D , fuhhh , syg korg !

No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥