FIBER

14112010 ,
assalamualakum :)


fuhhh , banyak tol cite yang aku nak gtahu korang . but , aku nak cite sal semalam dulu . memandangkan title aku diatassss agak  pelik . pelik tak ? hahhak .  FIBER , ape tu fiber ? haha , budak 4 Amanah je paham kata-buat-sendirik . dorang dapat perkataan ni pun mase exam Bio haritu . oleh disebabkan otak dema tengah serabut dan serabut in english = FIBER , tercetus lah idea Fiber dorang neh . so , setiap kali Fiber = Serabut .... Fiber je lah disebut dorang . da macam zombieee Fiber !  ^.^


okey . semalam aku masuk kerja kul 12 ... cutomer tak ramai mase tuhh . sampai kul 2 pon tak bape ramai . then , aku ngan Nana rehat kul 2.05 sebab kakak2 n abg2 masuk nak replace kitorg yang nak g rehat neh . rehat je la macam biase . aku amek set 1 same ngan ienaa . habes je rehat n solat bagai , kerja semula tapi kali ni customers berduyun .

everything works as usual untill abg Fathi come . dia nih ade mulut tak berinsurans . and , otak dia blueeeeee . kalo tengok customer seksi , perghhh mate dy ! smpai bra warna ape pun dia tahu . maaf , aku sedikit open disini .

well , beberapa jam lepas abg Fathi masuk kerja , dia menjadikan mood semua orang down . firstli , iena .... then , kak Nita . sampai kak Nita nak benti keje . huh , sengal lah Fathi nih . ade laaaa masalahnye yang aku tak leh nak bongkarkan kat sini . hukhuk .

so , malam tadi terpakse OT . Miss suruh sbb kak Nita dah balik . tggal Fathi ngan kak Vijaya je . 



wutwut :// aku pon marah kat Fathi sebab ade laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bende tak senonoh dia buat blakang aku !




No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥