akibat kebohsanan

080810 , 0314 am


heee , blalalala lala hari hari . .
lalallaaalaaaaaaaaaaaa bosan lalalala . .
huh , mula lah datng MERENG aku .
hehe , dos dah larot . mmg camni .
kalo tak titio dos tu cepat sgtttt la larot nye .
sbb hyperr kannn  . HAHAHA  .

eh , cop cop . aku ase nak smbongg sumtg lah
cte sal aku tak tido tido lg darik hariiii 
errr , ermmm , hari ape yeh ?
seriouslyyyy , aku lupaa ! haiyoh , aku ta mao
panggkat nenek pada umo 16 taon . heeee !
ape ape je lah ! asenye khamislah kot , hee
oraitt , balik pade pangkal :
aku ni bukan la tak tidooo , 
cume kurang tidooo :) yay !
sehari 3 , 4 jam je titoooo . haha , dgn banggenye
huh , (reader : ceh , blagak to writer niee !)

oke , evahhhh . tinggalkan topic yang tak penting tu !
masokk tjok pentinggg plak . topic ni sure masok exam
kementerian buatan aliyaaaaa . hahahhah 
errr , actually ta dek topiccc la . aku nak cite ape ape je .
boleh kan ? stttttt , taleh ? asal plak -,- blog aku . ske atila 
hahhahhaha , bermulalah aktiviti MONOLOG , sure BM aku A+

well , aku nak tulis panjang panjang kang ,
korang bohsan nak baceeee .
lagi satu , aku ase wall aku ney cam brok jea . 
HAHA , memangg buruk gaban pon . kan ?
akuuu pon ta tau nak wat camne .
i try the smplest and smply of my beshhhhh - cewah !

orgg lain mesti dah tido kan time ney ? 
tak lah sumeeee . part of kan . hoho , 
macam macam bende kat pale otak aku weh
nape ye ? aku dah bole rase beban beban yang harus aku tggung .
dulu time kecik kecik tade pon rase cam ni kan kan ? 
i miss the part when i use to be a CUTE little girl 
(haha , ye aku tak comel nor cantek)
but , the part to be and adult . .
( not just an adult . its an successful adult )
i want it tooo . & ofcos must to grow up .

and pale otakkk aku ligattt memikir ttg macam macam pekare .
ermmm , aku teringat plak kat JURA (time kitorg roundtheworld)
kalo takkk silapppp aku lah , dy ade kate camni :
" aku risu dok tengok kau ni , pikir macam macam "
dan akuuu , mampu senyum jea . 

nape perlu aku berfikir sume pekare yg aku tenga pk ni a?
aku aseee perlu kan ? bcus bende yang aku pk ,
bukan lah bende yang terlalu remeh tememeh :D 
oh yeahhhh , and lagi satu , aku ase aku ni banyakkkk
sgtttttttttttttttttttttttttttttt ke-inginan . haaaa , 
kadang kadang bende tak masokkk akal pon aku nak .
( hey , TA DEc kene mengene LANGSONG dgan SEX !)

ermmm , bole tak aku nak bia cite ni tegangtong  ?
heeeeeeeeeeeeeee bukan sebab nak tidooo .
sebabbbbbbb , ADELAH ! ( zzzzzzzz , hah . no lah !)
haha , KORG SKE TAK APE AKU TLIS NI ?
interestinggg tak ? KOMEN r SKITT !
hahhaa , cam bangang kan ?
komen je ape yang korang nak kay :)

haha , before thhhhe end :

haha , ade macam muke aku daaa :p
hmmm , dade aku sakitt laaa :'(


No comments:

Post a Comment

Dont use harsh words kay syg ? ♥♥